مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری

مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری
فایل کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری به همراه لینک دانلود

دانلود فایل

مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مندی مشتریمشخصات این متغیر:منابع: داردپژوهش های داخلی و خارجی: داردکاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهینوع فایل:wordوقابل ویرایشرضایت مندی مشتری :یکی از عوامل مهم محیطی، مشتریان یک سازمان است. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را مهم ترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند (عالی،1381، ص 68). همچنین، فروش خدمات به مراتب مشکل تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح ترین دلیل این امر، ملموس و قابل رویت بودن کالاهاست، در حالی که خرید خدمت بطور کلی دارای ماهیت دیگری است. خدمات مبتنی بر تعهداتی است که در آینده تحقق پیدا می کند و به همین دلیل اعتماد و وفاداری بطور چشمگیری در این فرایند دخالت دارد. بدین ترتیب توان سازمان ها را در شکل گیری وفاداری * مشتریان نباید کم تر از رقابت فنی و تکنیکی دانست. با این حال نمی توان رقابت را نادیده گرفت، مگر این که برای سازمان فرصتی بدست آورده باشید.در این زمینه، یک چرخه مجازی به صورت نمودار 2-1 در زیر طراحی شده است که ارتباط بین سازمان، مشتری و نیز بهبود مستمر را نشان می دهند: نمودار 2-1) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشتری (صفاری نژاد، رحیمی،1387، ص 37)نکته حائز اهمیت دیگری که در این زمینه وجود دارد، پیوند میان سیستم، استراتژی، کارکنان و مشتری است (نمودار 2-2). در این زمینه سازمان ها باید در جهت خدمت رسانی به مشتریان، اهداف کوتاه و بلند مدت خود را مشخص ساخته و از طریق استاندارد سازی فعالیت های مورد نظر، کیفیت خدمات را به موازات استراتژی های کلی در برنامه های سازمان تعیین نمایند (صفاری نژاد، رحیمی،1387، ص 32-38). نمودار 2-2) پیوند بین کارکنان، مشتریان و استراتژی در سازمان (صفاری نژاد، رحیمی،1387، ص 38)در کل رضایت مندی مشتریان، تاثیری شگرف بر حیات حال و آینده ی یک سازمان خواهد داشت. در نظریه ی ((چرخه ی خدمت مطلوب)) وجود رابطه ی بین مشتریان رضایتمند و کارکنان رضایتمند در سازمان به صراحت بیان شده است. احساس رضایت مندی موجب افزایش آستانه تحمل برای پرداخت بهای بیشتر در قبال محصول مورد نیاز خواهد شد که از این طریق می توان، میزان مزایا و سطح دستمزد پرداختی برای کارکنان سازمان را افزایش داد. این امر، خروج و جایگزینی نیروهای کار را کاهش می دهد. علاوه بر تامین رضایت شغلی کارکنان و بهبود رویه ی کاری، احتمال تامین رضایت مشتری نیز بیشتر می شود. سازمانی که این فلسفه را دنبال می کند، موفق تر و در نهایت سودمند تر است. بدین ترتیب منافع کارکنان، مشتریان و صاحبان سازمان تامین می شود و وضعیت برد- برد- برد حاکم می گردد (نمودار 2-3) (صفاری نژاد، رحیمی،1387، ص 45).

  • توطئه قتل نادرشاه

    توطئه قتل نادرشاه فایل کامل توطئه قتل نادرشاه به همراه لینک دانلود دانلود فایل توطئه قتل نادرشاهقبل از قتل نادرشاه برادرزاده اش عليقلي ميرزا حكمران سيستان و مضافات آن بود و محصلين ماليات، براي سيستان و مضافات يكصد و پنجاه…

  • وکتور نقوش سنتی ایرانی 26

    وکتور فایل کامل وکتور نقوش سنتی ایرانی 26 به همراه لینک دانلود دانلود فایل فایل وکتور طرح نقوش سنتی ایرانی قابل اجرا در نرم افزار ایلوستریتور و کورل

  • نمونه سوالات آزمون وکلا

    نمونه سوالات آزمون وکالت فایل کامل نمونه سوالات آزمون وکلا به همراه لینک دانلود دانلود فایل نمونه سوالات ازمون وکلا سال 92 / 93

  • اقدام پژوهی درس جغرافیا، شیوه تدریس نوین

    دانلود اقدام پژوهی فایل کامل اقدام پژوهی درس جغرافیا، شیوه تدریس نوین به همراه لینک دانلود دانلود فایل دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم ؟اقدام پژوهی…

  • گزارش تخصصی ادبیات فارسی هشتم باموضوع نقد و بررسی ساختار کتاب فارسی پایۀ هشتم

    گزارش تخصصی ادبیات فارسی هشتم فایل کامل گزارش تخصصی ادبیات فارسی هشتم باموضوع نقد و بررسی ساختار کتاب فارسی پایۀ هشتم به همراه لینک دانلود دانلود فایل فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایشتعداد صفحات 26فهرست مطالبچکیده کلید واژه ها…